Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014




ΣΗΜΕΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΛΑ.Ο.Σ κ. Γ.ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ
ΣΤΟΝ ΤΗΛ/ΚΟ ΣΤΑΘΜΟ BLUE SKY


Αυτό που πρέπει να ομολογήσουμε όλοι είναι ότι δεν έρχεται ο Τσίπρας, δεν έρχεται ο ΣΥΡΙΖΑ, τον κουβαλάει στη πλάτη ο Σαμαράς και ο Βενιζέλος με την πολιτική τους. Η πολιτική αυτή φέρνει τον ΣΥΡΙΖΑ.
Αυτά τόνισε μεταξύ άλλων, ο Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ κ. Γ. Καρατζαφέρης σε συνέντευξή του στον τηλ/κο σταθμό BLUE SKY και τον Α. Παυλόπουλο

Αλέξης, όπως Αντρέας;
Ακούω πολλούς να χαρακτηρίζουν τον Πρόεδρο του ΣΥ.ΡΙΖ.Α νέο Παπανδρέου.. Ξεχνάνε ότι ο Παπανδρέου ερχόταν μόνος του. Ήταν επελαύνων! Εδώ τον κουβαλάει ο Σαμαράς. Δηλαδή, κάνει φιλότιμες προσπάθειες ο ΣΥΡΙΖΑ να μην έρθει και κάνει αλλά ακόμα πιο φιλότιμες προσπάθειες κάνει ο Σαμαράς για να τον φέρει. Αυτή είναι η πραγματικότητα.

Πιθανό ενδεχόμενο οι εκλογές
Οι εκλογές είναι πιθανόν να προκηρυχθούν ανά πάσα στιγμή, αν προκύψει ένα ατύχημα. Είμαι έντονα προβληματισμένος για ποιο ακριβώς λόγο ήθελαν αυτή τη ψήφο εμπιστοσύνης. Προσπαθώ να καταλάβω, δηλαδή, ο Σαμαράς για να βγει νικητής την Παρασκευή και να πει είμαι «γκανιάν», είμαι «καβάλα στ’ άλογο» πρέπει να πάρει 180. Έχω την αίσθηση όμως ότι μόνος του αρχίζει και δυναμιτίζει και υπονομεύει τη τελική προσπάθεια και στόχο που είναι να βγάλει Πρόεδρο Δημοκρατίας.

Η επιλογή Βορίδη
Το πρωί όταν πήγα στο γραφείο, μου είπε η γραμματέας μου: «να σας δείξω κάτι να γελάσετε..» και μου έδειξε κάτι από το διαδίκτυο. Έλεγε: «Νέα ΛΑ.Ο.κρατία με το γραφικό της Ν.Δ και ένα τσεκούρι». Νομίζω ότι αυτό το «εύρημα» απηχεί πως το εισπράττει ένας ολόκληρος κόσμος. Εγώ έχω να καταθέσω τούτο. Προφανώς ο κ. Σαμαράς, ο οποίος βλαξ δεν είναι, έβαλε τον καλύτερο που διέθετε. Εάν ο καλύτερός του υπήρξε μαθητής μου είναι άλλης τάξεως θέμα. Και αν ο καλύτερος Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του κόμματός του είναι και πάλι δικός μου μαθητής θα πω τούτο που είπε πριν από μερικές μέρες στη πλατεία που μαζεύονται οι δημοσιογράφοι. Πρόκειται για παλιό κοινοβουλευτικό, τον Γιώργο Βλάχο, και μου λέει: «Όταν οι δύο μαθητές σου ήρθαν και έγιναν προϊστάμενοί μας, λέμε αν έρθει ο αρχηγός, τι πρόκειται να γίνει;»
Αυτή τη στιγμή οι δύο δικοί μου είναι οι δύο πρώτοι στη ΝΔ.

Αυτόνομος ο ΛΑ.Ο.Σ στις εκλογές
Σε όλη την Ελλάδα ο Λαϊκός Ορθόδοξος Συναγερμός θα κατέλθει αυτόνομος, όπως κατεβήκαμε και στις Ευρωεκλογές. Και όπως μας έλεγαν θα πάρουμε 0,5% το Σάββατο το βράδυ προ των εκλογών και πήραμε 2,8% θα δώσω και σε αυτές τις εκλογές πολύ προσωπική μάχη.

ΣΥ.ΡΙΖ.Α σημαίνει bank run;
Δυστυχώς ο κ. Γεωργιάδης έφυγε στη τελευταία τάξη και δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει τον κύκλο των μαθημάτων. Εάν έμενε, θα μάθαινε πως λένε δύσκολα πράγματα. Τέτοιο πράγμα, δεν λέγεται έτσι όπως το είπε. Εγώ κάνω το εξής ερώτημα. Υπάρχει κάποιος που πιστεύει ότι με την εκλογή του ΣΥ.ΡΙΖ.Α θα αυξηθούν οι καταθέσεις; Σήμερα οι καταθέσεις είναι περίπου στα 165 δισ. Πιστεύει κανείς ότι την επομένη των εκλογών, με κυβέρνηση ΣΥ.ΡΙΖ.Α θα γίνουν 200 δισ; Εάν υπάρχει έστω και ένας, συμπεριλαμβανομένου και του Τσίπρα, να βγει και να το πει.
Και τον ενδιαφέρει τον κόσμο αυτό γιατί όσο δεν υπάρχει ρευστό στις τράπεζες δεν χρηματοδοτείται ούτε το εμπόριο, ούτε η βιοτεχνία.

Ο Τσίπρας θα σώσει σπίτια
Καταρχήν ο Τσίπρας δεν είναι μόνος του. Εκεί υπάρχουν του κόσμου οι συνιστώσες. Βάλτε με το μυαλό σας, τι σχέση μπορεί να έχει ο «Αμερικανοτραφείς» κ. Σταθάκης με τη συνιστώσα «Ρόζα» των αντεξουσιαστών. Φοβάμαι το γενικότερο μπέρδεμα. Δεν έχω εμπιστοσύνη. Έχω δικαίωμα να εκφράζω την άποψή μου. Ο λαός πρέπει να ψηφίζει γνωρίζοντας πρόσωπα και πράγματα.
Για παράδειγμα, ο κ. Τσίπρας έχει δηλώσει άθεος δημόσια στην εκπομπή του κ. Κοττάκη και είναι ο μόνος ο οποίος δεν έχει βαπτίσει το παιδί του. Να πει στο κόσμο «είμαι άθεος δεν πιστεύω και ψηφίστε με» Όποιος είναι άθεος είναι και επιρρεπής. Ένας άνθρωπος ο οποίος είναι θεομπαίχτης, θα παίξει και το λαό.

Ποια είναι χειρότερη εξαπάτηση;
Με ρωτάτε αν είναι χειρότερο να εξαπατάς τους πολίτες για το αν πιστεύεις ή όχι, ή να εξαπατάς τους πολίτες με 18 ισοδύναμα τα οποία δεν εφαρμόζεις.
Σας απαντώ. Εγώ δεν θα απολογηθώ για τον κ. Σαμαρά που δούλεψε τον κόσμο. Ο κ. Σαμαράς πρέπει να απολογηθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου